A tým | Mattoni NBL - 02.06.2010 20:30

BK Prostějov BK ProstějovDomácí
60
tymy/nymburk_n.jpg ČEZ Basketball Nymburk Hosté
90

Skóre vzájemných zápasů

ČEZ Basketball NymburkBK Prostějov
Celkové skóre (průměrné):5574 (86)4693 (72)
Celkové skóre doma (průměrné):2723 (88)2181 (70)
Celkové skóre venku (průměrné):2851 (84)2512 (74)

Statistika týmu ČEZ Basketball Nymburk proti týmu BK Prostějov:
Počet výher: 57
Počet proher: 8
Počet remíz: 0
Největší rozdíl ve skóre:57
Nejmeněí rozdíl ve skóre:2

Vzájemné zápasy

DatumDomácí× HostéVýsledekSoutěžInfo.
21.05.12 20:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov88:58Mattoni NBLvíce
20.05.12 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov75:66Mattoni NBLvíce
23.03.12 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.83:81Mattoni NBLvíce
24.02.12 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov88:82Mattoni NBLvíce
14.01.12 16:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov94:79Mattoni NBLvíce
28.10.11 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.71:88Mattoni NBLvíce
10.06.11 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.65:82Mattoni NBLvíce
08.06.11 19:30ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov86:84Mattoni NBLvíce
05.06.11 18:30BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.83:72Mattoni NBLvíce
04.06.11 15:45BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.73:70Mattoni NBLvíce

Poslední zápas

ČEZ Basketball NymburkBK ARMEX Děčín
28.05.201989:60Více informací

Kalendář

DOMAVENKUAKCE
PoÚtStČtSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Basketball Nymburk YouTube Channel

SPONZOŘI Facebook
ČEZ
STARLIFE
J&T BANKA
GEOSAN THETA
EPL COND
Velišek  - Podpěra
ADIDAS
LION SPORT
AUTOSALON LOUDA
CAR 4 WAY
Dr. MAX
Renomia
Zepris
VIS
Město Nymburk
Elektro Kutílek
Datonet
DP ComTel
Špára STK
Nota Bene
FALDO
Louda Reality
Crystal Bohemia
Wobenzym
Louda Alform
Inkospor
Barton
Jimsoft s.r.o.
C.L.P.A.
CASIA TOUR
hala
XXL
Hyundai
Molten
Česká televize
Kooperativa
AGEL
Pivovary Lobkowitz
ONDRÁŠOVKA
Redside
VALBEK
Rozehnal a Kuchař
ZENIT
SPORT
Finance Habitation
SUBTERRA
Sev.en EC
© 2010 - Copyright by ČEZ Basketbal Nymburk a.s. All rights reserved.