A tým | Kooperativa NBL - 22.11.2018 10:00

tymy/nymburk_n.jpg ČEZ Basketball NymburkDomácí
101
USK Praha USK Praha Hosté
56

Skóre vzájemných zápasů

ČEZ Basketball NymburkUSK Praha
Celkové skóre (průměrné):6791 (91)4858 (65)
Celkové skóre doma (průměrné):3569 (92)2464 (63)
Celkové skóre venku (průměrné):3222 (90)2394 (67)

Statistika týmu ČEZ Basketball Nymburk proti týmu USK Praha:
Počet výher: 71
Počet proher: 4
Počet remíz: 0
Největší rozdíl ve skóre:66
Nejmeněí rozdíl ve skóre:1

Vzájemné zápasy

DatumDomácí× HostéVýsledekSoutěžInfo.
26.04.19 18:00USK Praha×ČEZ Basketball Nymburk.77:92Kooperativa NBLvíce
25.04.19 18:00USK Praha×ČEZ Basketball Nymburk.50:88Kooperativa NBLvíce
22.04.19 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha95:58Kooperativa NBLvíce
21.04.19 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha100:78Kooperativa NBLvíce
02.02.19 18:00USK Praha×ČEZ Basketball Nymburk.59:97Kooperativa NBLvíce
22.11.18 10:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha101:56Kooperativa NBLvíce
30.08.18 14:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha78:59Přípravavíce
29.12.17 18:00USK Praha×ČEZ Basketball Nymburk.67:90Kooperativa NBLvíce
11.12.17 18:30ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha109:76Kooperativa NBLvíce
04.04.17 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha84:56Kooperativa NBLvíce

Poslední zápas

ČEZ Basketball NymburkBK ARMEX Děčín
28.05.201989:60Více informací

Kalendář

DOMAVENKUAKCE
PoÚtStČtSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Basketball Nymburk YouTube Channel

SPONZOŘI Facebook
ČEZ
STARLIFE
J&T BANKA
GEOSAN THETA
EPL COND
Velišek  - Podpěra
ADIDAS
LION SPORT
AUTOSALON LOUDA
CAR 4 WAY
Dr. MAX
Renomia
Zepris
VIS
Město Nymburk
Elektro Kutílek
Datonet
DP ComTel
Špára STK
Nota Bene
FALDO
Louda Reality
Crystal Bohemia
Wobenzym
Louda Alform
Inkospor
Barton
Jimsoft s.r.o.
C.L.P.A.
CASIA TOUR
hala
XXL
Hyundai
Molten
Česká televize
Kooperativa
AGEL
Pivovary Lobkowitz
ONDRÁŠOVKA
Redside
VALBEK
Rozehnal a Kuchař
ZENIT
SPORT
Finance Habitation
SUBTERRA
Sev.en EC
© 2010 - Copyright by ČEZ Basketbal Nymburk a.s. All rights reserved.