A tým | Mattoni NBL - 20.04.2010 18:00

tymy/nymburk_n.jpg ČEZ Basketball NymburkDomácí
88
BK Prostějov BK Prostějov Hosté
72

Skóre vzájemných zápasů

ČEZ Basketball NymburkBK Prostějov
Celkové skóre (průměrné):5574 (86)4693 (72)
Celkové skóre doma (průměrné):2723 (88)2181 (70)
Celkové skóre venku (průměrné):2851 (84)2512 (74)

Statistika týmu ČEZ Basketball Nymburk proti týmu BK Prostějov:
Počet výher: 57
Počet proher: 8
Počet remíz: 0
Největší rozdíl ve skóre:57
Nejmeněí rozdíl ve skóre:2

Vzájemné zápasy

DatumDomácí× HostéVýsledekSoutěžInfo.
30.05.13 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.0:20Mattoni NBLvíce
29.05.13 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.70:95Mattoni NBLvíce
26.05.13 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov73:49Mattoni NBLvíce
25.05.13 17:30ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov108:51Mattoni NBLvíce
10.04.13 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov102:56Mattoni NBLvíce
03.04.13 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.71:96Mattoni NBLvíce
25.01.13 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×BK Prostějov81:71Mattoni NBLvíce
09.11.12 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.73:76Mattoni NBLvíce
26.05.12 20:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.67:84Mattoni NBLvíce
25.05.12 18:00BK Prostějov×ČEZ Basketball Nymburk.66:84Mattoni NBLvíce

Poslední zápas

ČEZ Basketball NymburkBK ARMEX Děčín
28.05.201989:60Více informací

Kalendář

DOMAVENKUAKCE
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

Basketball Nymburk YouTube Channel

SPONZOŘI Facebook
ČEZ
STARLIFE
J&T BANKA
GEOSAN THETA
EPL COND
Velišek  - Podpěra
ADIDAS
LION SPORT
AUTOSALON LOUDA
CAR 4 WAY
Dr. MAX
Renomia
Zepris
VIS
Město Nymburk
Elektro Kutílek
Datonet
DP ComTel
Špára STK
Nota Bene
FALDO
Louda Reality
Crystal Bohemia
Wobenzym
Louda Alform
Inkospor
Barton
Jimsoft s.r.o.
C.L.P.A.
CASIA TOUR
hala
XXL
Hyundai
Molten
Česká televize
Kooperativa
AGEL
Pivovary Lobkowitz
ONDRÁŠOVKA
Redside
VALBEK
Rozehnal a Kuchař
ZENIT
SPORT
Finance Habitation
SUBTERRA
Sev.en EC
© 2010 - Copyright by ČEZ Basketbal Nymburk a.s. All rights reserved.