ZLATÁ POMÁHÁ
Vyvrcholení charitativní sbírky podpoří basketbaloví talenti
Praha, 20. prosince 2010 – V úterý 21.prosince., tři dny před Štědrým večerem, vyvrcholí v Pardubicích předvánoční charitativní sbírka na výstavbu Domu pro všechny generace. Stane se tak na eurocupovém zápase mezi kluby ČEZ Basketball Nymburk a VEF Riga. Lidé si budou moci koupit sladkou ozdobu, pověsit ji na vánoční stromeček a zapojit se tak do sbírky projektu Zlaté chvíle, který podporuje výstavbu Domu pro všechny generace. Značka Zlaté, hlavní partner sbírky, následně celou vybranou sumu zdvojnásobí a slavnostně předá šek zaštiťující organizaci Každý koš pomáhá, o.s.
„Věříme, že spojení značky Zlaté a projektu Dům pro všechny generace bude dlouhodobé a přinese hodně radosti. Ukončení předvánoční charitativní sbírky během jednoho ze zápasů basketbalu ukazuje vážnost našich úmyslů a naši soudržnost s občanským sdružením Každý koš pomáhá, o.s.,“ řekl manažer značky Zlaté Jan Brejcha.
Na eurocupovém zápase mezi Nymburkem a Rigou 21. 12. 2010 v ČEZ Aréně v Pardubicích vyvrcholí předvánoční charitativní sbírka na Dům pro všechny generace. Ta probíhá celý advent v obchodním centru Palác Flóra v Praze až do 20. prosince. Vánoční stromeček se odtud následně převeze do Pardubic, kde si budou moci všichni návštěvníci zápasu zakoupit sušenku v hodnotě 10 Kč, zavěsit ji na stromek a pomoci tak vybudovat nový domov těm, kteří ho potřebují.
Jiří Zídek věší na stromek cukroví v Paláci Flóra v Praze
K částce, která se do té doby vybere v Praze, přibude výtěžek z prodaných ozdob v ČEZ Aréně. Za každou zakoupenou ozdobu získají navštěvníci los, který jim dá možnost zapojit se slosování o tři dresy. Dva z nich věnovali na podporu projektu Zlaté chvíle mladí basketbaloví talenti Jan Veselý z klubu Partizan Bělehrad a Tomáš Satoranský z klubu Cajasol Sevilla. Třetí dá do soutěže basketbalový klub Nymburk. Značka Zlaté podpoří projekt finančně. Celou vybranou částku zdvonásobí a během zápasu slavnostně předá šek občanskému sdružení Každý koš pomáhá, o.s.
Dům pro všechny generace je určen mladým lidem, kteří musí ve věku 18 let opustit dětské domovy, ale ještě nejsou připraveni na reálný život, a seniorům, kteří se nacházejí v těžkém životním období. Tento dům se jim stane přechodným domovem, kde si budou obě generace vzájemně pomáhat a těžit z nově nabyté mezigenerační blízkosti a vzájemnosti. Projekt zaštiťuje občanské sdružení Každý koš pomáhá, o.s., a byl spuštěn na Mistrovství světa v basketbalu žen 2010 na konci září. Během mistrovství se do projektu zapojily všechny týmy a zastřešila ho přímo světová basketbalová organizace FIBA.
O sdružení Každý koš pomáhá, o.s.
Cílem sdružení Každý koš pomáhá, o.s., je podpora a pomoc sociálně potřebným a sociálně slabým občanům České republiky a zemí Evropské unie, podpora společensky znevýhodněných nebo na okraj společenského zájmu odsunutých jednotlivců, skupin nebo organizací a dále vyvíjení ostatních činností vedoucích k respektování hodnot, jako jsou občanská a lidská sounáležitost a úcta ke stáří. Charitativní projekt Dům pro všechny generace, který sdružení připravuje, tedy všechny tyto cíle logicky protíná.
Každý koš pomáhá, o.s., má za sebou již čtyři ročníky úspěšné charitativní akce, kdy společná finanční sbírka klubů, hráčů, partnerů i široké veřejnosti pomáhá Domům na půli cesty a dětem s těžkými životními osudy. Během přenosu basketbalových zápasů v České televizi jsou diváci vyzýváni k posílání DMS, základním finančním zdrojem sbírky jsou pak příspěvky jednotlivých klubů i samotných hráčů. Letos se sdružení stejně aktivně zapojilo i do FIBA Mistrovství světa v ženském basketbalu 2010.
O značce Zlaté
Produkty značky Zlaté jsou oblíbené již po generace díky svým nadčasovým recepturám a poctivým ingrediencím. Produkty patřící dnes pod rodinu Zlaté byly vyráběny ve společnosti Čokoládovny. Ty v roce 1999 převzala společnost Opavia-LU, která je od roku 2007 součástí společnosti Kraft Foods. Portfolio společnosti Kraft Foods se tak obohatilo o tradiční oblíbené značky Zlatých Oplatek, Zlatých Polomáčených, Zlatých Věnečků, Zlatých Esíček, Zlatých Koka, Zlatých Derby nebo Zlatých Ruměnek, ke kterým v létě přibyly dvě novinky – Zlaté Kolečka a Zlaté Sušenky.
O společnosti Kraft Foods
S ročním obratem dosahujícím přibližně 48 mld. dolarů patří společnost Kraft Foods mezi největší světové potravinářské velmoci v sortimentu snacků, cukrovinek a rychlého občerstvení. Jako druhá největší potravinářská společnost na světě Kraft Foods vyrábí vynikající produkty pro své spotřebitele ve více než 160 zemích světa. Mezi nejznámější značky s obratem více než 1 mld. dolarů patří výrobky dnes již kultovních značek, jako jsou sušenky Oreo, Nabisco a LU, dále čokolády Milka a Cadbury, žvýkačky Trident, káva Jacobs a Maxwell House, smetanový sýr Philadelphia a další sýry, hotová jídla, dresinky Kraft a masné výrobky Oscar Mayer. Zhruba 70 značek každoročně přesahuje obrat 100 mil. dolarů. Společnost Kraft Foods je součástí indexu Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index a Ethibel Sustainability Index.
vloženo: 20.12.2010 17:23 / přečteno: 12366x
Kalendář
DOMAVENKUAKCE
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |