A tým | Kooperativa NBL - 01.10.2016 17:30

USK Praha USK PrahaDomácí
56
tymy/nymburk_n.jpg ČEZ Basketball Nymburk Hosté
100

Skóre vzájemných zápasů

ČEZ Basketball NymburkUSK Praha
Celkové skóre (průměrné):6791 (91)4858 (65)
Celkové skóre doma (průměrné):3569 (92)2464 (63)
Celkové skóre venku (průměrné):3222 (90)2394 (67)

Statistika týmu ČEZ Basketball Nymburk proti týmu USK Praha:
Počet výher: 71
Počet proher: 4
Počet remíz: 0
Největší rozdíl ve skóre:66
Nejmeněí rozdíl ve skóre:1

Vzájemné zápasy

DatumDomácí× HostéVýsledekSoutěžInfo.
26.01.12 18:00USK Praha .×ČEZ Basketball Nymburk.77:84Mattoni NBLvíce
04.11.11 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha .113:74Mattoni NBLvíce
04.05.11 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha .82:58Mattoni NBLvíce
30.04.11 17:30USK Praha .×ČEZ Basketball Nymburk.54:95Mattoni NBLvíce
27.04.11 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha .90:55Mattoni NBLvíce
27.03.10 USK Praha .×ČEZ Basketball Nymburk.60:84Mattoni NBLvíce
06.02.10 16:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha .115:55Mattoni NBLvíce
05.12.09 18:00ČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha .120:56Mattoni NBLvíce
21.10.09 USK Praha .×ČEZ Basketball Nymburk.73:109Mattoni NBLvíce
29.04.09 18:00-3.čtvrtfináleČEZ Basketball Nymburk.×USK Praha .87:67Mattoni NBLvíce

Poslední zápas

ČEZ Basketball NymburkBK ARMEX Děčín
28.05.201989:60Více informací

Kalendář

DOMAVENKUAKCE
PoÚtStČtSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Basketball Nymburk YouTube Channel

SPONZOŘI Facebook
ČEZ
STARLIFE
J&T BANKA
GEOSAN THETA
EPL COND
Velišek  - Podpěra
ADIDAS
LION SPORT
AUTOSALON LOUDA
CAR 4 WAY
Dr. MAX
Renomia
Zepris
VIS
Město Nymburk
Elektro Kutílek
Datonet
DP ComTel
Špára STK
Nota Bene
FALDO
Louda Reality
Crystal Bohemia
Wobenzym
Louda Alform
Inkospor
Barton
Jimsoft s.r.o.
C.L.P.A.
CASIA TOUR
hala
XXL
Hyundai
Molten
Česká televize
Kooperativa
AGEL
Pivovary Lobkowitz
ONDRÁŠOVKA
Redside
VALBEK
Rozehnal a Kuchař
ZENIT
SPORT
Finance Habitation
SUBTERRA
Sev.en EC
© 2010 - Copyright by ČEZ Basketbal Nymburk a.s. All rights reserved.